صاحب الزمان(عج)

دینی ، مذهبی ، احادیث ، اخبار روز و اخبار شهر جهرم
مناجات با حضرت مهدی :: صاحب الزمان(عج)

صاحب الزمان(عج)

دینی ، مذهبی ، احادیث ، اخبار روز و اخبار شهر جهرم

صاحب الزمان(عج)

دینی ، مذهبی ، احادیث ، اخبار روز و اخبار شهر جهرم

توجه: در این وبلاگ بیشتر مطالبی که نوشته می شود شخصی است. لطفاً به دید خبری به آن ننگرید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
علی شکرانه

نظرات  (۳)

سلام آقای شکرانه.
اول به خاطر فعالیت توی فضای سایبری ازتون تشکر میکنم اما .......
من واقعا هیچ ربطی بین موضوعاتی که توی وبلاگتون گذاشتید نمیبینم::
مقایسه فنی htc ، مناجات با حضرت مهدی ، آهنگ شاد بندری (؟؟؟) ، آهنگ ارمیا (؟؟؟)
من هیچ ارتباطی بین اینا نمیبینم !!!
موضوعاتتو مرتبط کن ، آخه مناجات حضرت مهدی و آهنگ شاد بندری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه از این کارا نکنیا ، خون ما سیدا میجوشه بد سرت در میادا !
گفتم که حواست باشه....

یا علی.
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۹ غلامعلی حسینی بهجانی
سلام علی آقا :)
به نظر منم shn043277 درست می گن! (آقا سید شمام کاش نظرتون رو خصوصی ارسال کرده بودید)
دانلود مناجات حضرت مهدی خیلی عالی بود. بابا سرود ملی رو هم که گذاشتی ... دمت گرم. مقایسه htc one خیلی خوبه. دانلود فایرفاکس خوبه. ایول برنامه وب کم عالیه. واااای برنامه هلو هم گذاشتی؟؟.... ولی جون من اون ارمیا و جعفر و بندری رو حذف کن. چی هستند اینا؟ حیف اون همه مطلب خوب که گذاشتی.
می تونی برنامه هایی که می نویسی رو هم بزاری برای دانلود. خیلی خوب میشه به نظرم.
بعدشم ما باید از بقیه آدرس وبلاگتون رو بگیریم؟ :(

پاسخ:
من به احترام شما این ها رو پاک می کنم خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس  داداشی چشم شما دستور بده ما انجام می دهیم بوووووووووووووووووووووووووس
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۴ محمد رحمانیان
آغا حالا که این طور شد ما هم یه بووووووووووووووووووووووس میفرستیم براتون.( کمیته انجمن بوس ها)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

صاحب الزمان(عج)

دینی ، مذهبی ، احادیث ، اخبار روز و اخبار شهر جهرم

توجه: در این وبلاگ بیشتر مطالبی که نوشته می شود شخصی است. لطفاً به دید خبری به آن ننگرید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
علی شکرانه

نظرات  (۳)

سلام آقای شکرانه.
اول به خاطر فعالیت توی فضای سایبری ازتون تشکر میکنم اما .......
من واقعا هیچ ربطی بین موضوعاتی که توی وبلاگتون گذاشتید نمیبینم::
مقایسه فنی htc ، مناجات با حضرت مهدی ، آهنگ شاد بندری (؟؟؟) ، آهنگ ارمیا (؟؟؟)
من هیچ ارتباطی بین اینا نمیبینم !!!
موضوعاتتو مرتبط کن ، آخه مناجات حضرت مهدی و آهنگ شاد بندری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه از این کارا نکنیا ، خون ما سیدا میجوشه بد سرت در میادا !
گفتم که حواست باشه....

یا علی.
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۹ غلامعلی حسینی بهجانی
سلام علی آقا :)
به نظر منم shn043277 درست می گن! (آقا سید شمام کاش نظرتون رو خصوصی ارسال کرده بودید)
دانلود مناجات حضرت مهدی خیلی عالی بود. بابا سرود ملی رو هم که گذاشتی ... دمت گرم. مقایسه htc one خیلی خوبه. دانلود فایرفاکس خوبه. ایول برنامه وب کم عالیه. واااای برنامه هلو هم گذاشتی؟؟.... ولی جون من اون ارمیا و جعفر و بندری رو حذف کن. چی هستند اینا؟ حیف اون همه مطلب خوب که گذاشتی.
می تونی برنامه هایی که می نویسی رو هم بزاری برای دانلود. خیلی خوب میشه به نظرم.
بعدشم ما باید از بقیه آدرس وبلاگتون رو بگیریم؟ :(

پاسخ:
من به احترام شما این ها رو پاک می کنم خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس  داداشی چشم شما دستور بده ما انجام می دهیم بوووووووووووووووووووووووووس
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۴ محمد رحمانیان
آغا حالا که این طور شد ما هم یه بووووووووووووووووووووووس میفرستیم براتون.( کمیته انجمن بوس ها)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی